Background Image

TÜSEB ile Novo Nordisk Arasında Sağlıkta İnovasyon ve Klinik Araştırmalar Alanında İş Birliği Protokolleri İmzalandı

Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) ve Novo Nordisk Türkiye, ülkemizin uluslararası klinik araştırma ekosistemindeki konumunu daha da ileriye taşımak amacıyla stratejik bir iş birliği protokolüne imza attı.

Ankara’da düzenlenen törenle hayata geçirilen bu güçlü ortaklık, Türkiye’nin küresel çaptaki bilimsel üretimini ve görünürlüğünü artırmayı merkeze alıyor. TÜSEB’in "Üreten Sağlık" vizyonu doğrultusunda atılan bu adım sayesinde, Türk araştırmacıların küresel bilim ağlarına entegrasyonu hızlanırken, hastaların yenilikçi tedavilere erişiminin kolaylaştırılması hedefleniyor.