TÜSEB / Genel Sekreterlik / Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı

Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı

Habibe AJDEROĞLU

Habibe AJDEROĞLU

Yönetim Hizmetleri Daire Başkanı

habibe.ajderoglu@tuseb.gov.tr

Ekibimiz
  • Hakan CANARSLAN
  • Derya AKTAŞ
  • Hurşit Ziya KARAMEHMET
  • Fatih KÖK
  • Ece YİĞİT
  • Elif YEŞİLDOĞAN
  • Orhan ALICI
  • Nermin YENİPAZAR
  • Esma TÜRLÜOĞLU
  • Serkan YILDIZLI
  • Osman Gökhan GÜLER
  • Fahri ACAR
  • Sezin ÜNAL
  • Medinenur KOCABAŞ
  • Salim DOĞU
  • Esra BOLAT
  • Feride BAŞARAN
  • İnci FİTOZ
  • Meryem SEMİZ
  • Barış MAYANCUR
  • Ahmet BAYANBAŞ
  • Görevlerimiz

    MADDE 10 – (1) Yönetim hizmetleri daire başkanlığının görevleri şunlardır:

    1. Başkanlığın insan gücü plânlaması ve politikası konusunda çalışmalar yapmak, tekliflerde bulunmak.
    2. Personelin iş sözleşmelerini hazırlamak, atama, terfi, ücret ve diğer ödemeler ile emeklilik ve benzeri özlük işlemlerini yürütmek.
    3. Başkanlık personelinin eğitim plânını hazırlamak, uygulamak ve değerlendirmek.
    4. Başkanlığın kiralama, satın alma işleri, diğer ayni ve şahsi hakların tesis edilmesi ve bağış alınmasına ilişkin işlemleri yürütmek.
    5. Yönetim Kurulu kararına istinaden Başkanlık bünyesinde elde edilen tüm fikrî ve sınai hakların bedelli veya bedelsiz olarak devredilmesi, lisans izninin verilmesi veya bu hakların konusu ürünlerin üretim ve satışının yapılması ve bu amaçla şirket kurulması işlerini yürütmek.
    6. Başkanlık birimlerinin ihtiyaç duyduğu tefrişat, büro malzemeleri ile kırtasiye ve sarf malzemelerinin teminini sağlamak.
    7. Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.
    8. Temizlik, güvenlik, aydınlatma, ısınma, onarım, taşıma ve benzeri hizmetleri yürütmek.
    9. Yönetim Kurulu, Yüksek Danışma Kurulu ve Enstitü Bilim Kurullarının sekretarya hizmetlerini yürütmek.
    10. Yurt içi ve yurt dışı seyahat işlemlerini yürütmek.
    11. Ayniyat ve stok kontrol işlemlerini yürütmek.
    12. Başkanlığın sivil savunma iş ve işlemlerini yürütmek.

     

    (2) Birinci fıkranın (ç), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan görevler 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 60 ıncı maddesinde belirlen esaslar çerçevesinde yürütülür.